«بدل» به تماشاخانه انتظامی آمد/بیرون آمدن از زیر سایه برادر دوقلو
مهر
|
فرهنگی و هنری
|
شنبه، 28 مرداد 1402 - 13:06
نمایش «بدل» به کارگردانی آهو امیرصمیمی در تماشاخانه انتظامی روی صحنه میرود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایش «بدل» به نویسندگی و کارگردانی آهو امیرصمیمی از دوشنبه ۳۰ مرداد تا ۲۸ شهریور هر شب (به جز شنبهها) در تماشاخانه انتظامی اجرا میشود.
مسعود ملکوتینیا، وحید الهویی و مژگان معقولی بازیگران این اثر نمایشی هستند که هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه روی صحنه می رود.
در خلاصه داستان «بدل» آمده است: «مهرزاد از کودکی زیر سایه برادر دوقلوی ناهمسانش، مهران بوده و به فرزند درجه ۲ خانواده بودن خو گرفتهاست.
مهران در یک حادثه بدلکاری دچار مرگ مغزی میشود، خانواده متوجه میشوند پسرشان فرم اهدا عضو پر کرده است.
حالا مهرزاد از فرصت استفاده میکند و تلاش میکند تا خودش را از زیر سایه برادر نجات دهد.»