خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«بدل» به تماشاخانه انتظامی آمد/بیرون آمدن از زیر سایه برادر دوقلو

مهر | فرهنگی و هنری | شنبه، 28 مرداد 1402 - 13:06
نمایش «بدل» به کارگردانی آهو امیرصمیمی در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود.
مهرزاد،مهران،بدل،برادر،سايه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایش «بدل» به نویسندگی و کارگردانی آهو امیرصمیمی از دوشنبه ۳۰ مرداد تا ۲۸ شهریور هر شب (به جز شنبه‌ها) در تماشاخانه انتظامی اجرا می‌شود.
مسعود ملکوتی‌نیا، وحید الهویی و مژگان معقولی بازیگران این اثر نمایشی هستند که هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه روی صحنه می رود.
در خلاصه داستان «بدل» آمده است: «مهرزاد از کودکی زیر سایه برادر دوقلوی ناهمسانش، مهران بوده و به فرزند درجه ۲ خانواده بودن خو گرفته‌است.
مهران در یک حادثه بدلکاری دچار مرگ مغزی می‌شود، خانواده متوجه می‌شوند پسرشان فرم اهدا عضو پر کرده‌ است.
حالا مهرزاد از فرصت استفاده می‌کند و تلاش می‌کند تا خودش را از زیر سایه برادر نجات دهد.»