خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وزیر بهداشت اعضای قرارگاه تامین دارو و تجهیزات پزشکی را منصوب کرد

مهر | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 15:53
وزیر بهداشت اعضای قرارگاه تامین دارو و تجهیزات پزشکی را منصوب کرد.
دارو،اداره،تجهيزات،قرارگاهي،قرارگاه،منصوب،غذا

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی وزیر بهداشت اعضای قرارگاه تامین دارو و تجهیزات پزشکی را منصوب کرد.
در این احکام آمده است: با توجه به رویکرد مدیریتی جدید اداره سازمان غذا و دارو در شرایط تحریم و در راستای اعمال شیوه مناسب قرارگاهی برای اداره آن مجموعه جهت تامین مواد اولیه دارو، داروهای ساخته‌شده و تجهیزات مورد نیاز کشور و پرهیز از هرگونه کوتاهی که منجر به کمبود کالاهای حیاتی مردم شود، بدینوسیله جنابعالی بعنوان عضو هیئت اجرائی قرارگاه منصوب می‌شوید.
بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت خطاب به سید حسین صفوی مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی گفته است: «باسلام با توجه به رویکرد مدیریتی جدید اداره سازمان غذا و دارو در شرایط تحریم و در راستای اعمال شیوه مناسب قرارگاهی برای اداره آن مجموعه جهت تامین مواد اولیه دارو، داروهای ساخته-شده و تجهیزات مورد نیاز کشور و پرهیز از هرگونه کوتاهی که منجر به کمبود کالاهای حیاتی مردم شود، بدینوسیله جنابعالی بعنوان عضو هیئت اجرائی قرارگاه منصوب میشوید.
جلسات هفتگی مستمر جهت پیگیری امور با ریاست اینجانب در محل سازمان غذا و دارو و با اطلاع قبلی تشکیل خواهد شد که ضروریست شخصاً شرکت فرمائید.
بدیهی است این شیوه اداره قرارگاهی مجموعه تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد یافت.»
تکمیل می شود…