خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تقدیر از همکاری دفتر توسعه ملل‌متحد در تهران برای حمایت از محیط زیست

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 02 تیر 1405 - 17:54
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری دفتر توسعه ملل متحد در تهران برای حمایت از پروژه‌های محیط زیستی تقدیر کرد.
محيط،توسعه،متحد،دفتر،ملل،زيستي،جنگ،لبه

باشگاه خبرنگاران جوان - شینا انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در جلسه مشترک با آیشانی مداگانگودا لبه، نماینده مقیم دفتر توسعه ملل متحد در تهران، با توجه به اتمام مأموریت دو ساله ایشان گفت: حمایت‌های دفتر توسعه ملل متحد و مشخصاً خانم مداگانگودا لبه، از طرح‌های محیط زیستی در طول این مدت شایسته تقدیر و تشکر است.
انصاری با اشاره به پیامد‌های محیط زیستی دو جنگ ناجوانمردانه تحمیلی تصریح کرد: ما در حال بررسی خسارت‌های محیط‌زیستی جنگ تحمیلی رمضان هستیم و در این زمینه از همکاری دفتر توسعه ملل متحد در تهران قدردانی می‌کنیم.
او این همکاری‌ها را در پیشبرد اهداف دو مجموعه جهت بهبود شرایط محیط زیستی کشور سازنده توصیف کرد و افزود: سعی می‌کنیم مستندسازی فنی و دقیقی از ابعاد محیط زیستی جنگ داشته باشیم و علاوه بر این، مسئله بازسازی و ترمیم خسارات جنگ نیز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم در این زمینه هم همکاری خوبی داشته باشیم.
انصاری تأکید کرد: تجربیات خوب و مثبتی را در طول دو سال گذشته به‌ویژه در حوزه تالاب‌ها، با آغاز فاز جدید اجرایی مدیریت زیست‌بومی در چهار تالاب، و توسعه معیشت پایدار جوامع محلی داشته‌ایم و این بسیار ارزشمند است.
در پایان این نشست یادداشت تفاهم همکاری مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان با دفتر توسعه ملل متحد به امضای آرمان خورسند، رئیس این مرکز، و آیشانی مداگانگودا لبه، نماینده مقیم دفتر توسعه ملل متحد، رسید.
منبع: روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست