خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهسازی زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی «بخش بولی» ضروری است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 14 تیر 1402 - 12:57
ایلام -نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: بهسازی زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی «بخش بولی» ضروری است.
آينده،بولي،ماه،سرچم

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بسطامی صبح امروز چهارشنبه در بازدید از زیرساخت‌ها و آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی بخش بولی با اشاره به خرابی‌های سیل اخیر در بخش بولی خواستار تسریع در روند بهسازی مسیرهای مواصلاتی بخش شد.
وی اظهار داشت: پل روستای سرچم دهارون که در اثر سیل اخیر خراب شد، تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
بسطامی افزود: همچنین پل روستای قبله به سمت میرمکان بخش بولی هم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تردد روی آن میسر خواهد بود.
نماینده ایلام هم‌چنین از آسفالت مسیر سرچم لو- چشمه رمضان به طول ۵ کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد.
با تاکید نماینده ایلام و قول مساعد معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، حداکثر ظرف یک ماه آینده احداث خواهد شد.