سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دوست داشتم مدال طلا را به شهید طهرانی مقدم تقدیم کنم

مهر | ورزشی، استان‌ها، چند‌رسانه‌ای | دوشنبه، 22 خرداد 1402 - 11:28
ساری- نایب قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا که مدال نقره خود را تقدیم خانواده شهید طهرانی مقدم کرده است، گفت: دوست داشته مدال طلا را تقدیم کند.
مدال،تقديم

به گزارش خبرنگار مهر، سپیده بابایی صبح دوشنبه در دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با ابراز خرسندی از تقدیم مدال به خانواده شهید طهرانی مقدم گفت: آرزو داشتم مدال طلا را در مسابقات آسیا تقدیم این شهید می‌کردیم ولی موفق به کسب مدال نقره شدم.