اعزام سه تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده در استان فارس
مهر
|
استانها
|
سه شنبه، 02 اسفند 1401 - 10:51
شیراز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: پس از زمین لرزه ۵.۲ ریشتری منطقه «درز» در استان فارس سه تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده ارسال شد.
خلیل عبدالهی در گفتوگو با خبرنگار مهر بیان کرد: زمین لرزه ۵.۲ ریشتری روستای سایبان و درز در استان فارس را لرزاند و خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت.
وی ادامه داد: سه تیم ارزیاب به منطقه درز و سایبان اعزام شده تا نسبت به برآورد اولیه از خسارتهای احتمالی اقدام کند.
عبدالهی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی دریافت نشده است.