سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کوهپیمایی ویژه بانوان در سراسر خراسان شمالی برگزار می‌شود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 21 دی 1401 - 19:10
بجنورد- سرپرست هیات کوهنوردی خراسان شمالی از برگزاری برنامه های کوهنوردی ویژه بانوان در شهرستان های استان خبر داد.
كوهنوردي،روز،پيمايش،صفري،هيئت

مهدی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام و منزلت زن و روز مادر، هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان‌ها برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند.
سرپرست هیأت کوهنوردی خراسان شمالی ادامه داد: پیمایش باباموسی در روز سه شنبه از ساعت ۱۳، پیمایش سالوک در روز جمعه و کارگاه بازآموزی هلال احمر در خانه کوهنورد رختیان از برنامه‌های این هفته در بجنورد است.
وی افزود: هیأت‌های شهرستان‌های مانه و سملقان، جاجرم، شیروان، اسفراین، گرمه نیز برنامه‌های کوه پیمایی خواهند داشت.
صفری گفت: این برنامه‌ها ویژه بانوان است.