جوان ۳۷ ساله در چند قدمی قصاص بخشیده شد
مهر
|
استانها
|
چهارشنبه، 01 خرداد 1398 - 13:58
گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با گذشت اولیای دم فردی که از ۱۰ سال پیش در انتظار قصاص بود، بخشیده شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: با گذشت اولیای دم فردی که از ۱۰ سال پیش در انتظار قصاص بود بخشیده شد.
وی افزود: این جوان در ۲۷ سالگی بر سر یک موضوع جزئی، حین درگیری سبب مرگ یک نفر شد.
هاشمیان ادامه داد: با درخواست خانواده مقتول، برای قاتل حکم قصاص صادر و پس از انجام تشریفات قانونی، حکم در نوبت اجرا بود که با پادرمیانی شعبه سوم اجرای احکام کیفری گرگان، خانواده مقتول بزرگوارانه از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و رضایت دادند.
وی گفت: با رضایت اولیای دم، این جوان که اکنون ۳۷ ساله است زندگی دوباره یافت.