خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«همه چیز میگذرد تو نمیگذری» خوانش می‌شود

مهر | فرهنگی و هنری | دوشنبه، 02 آبان 1401 - 12:13
نمایشنامه‌خوانی «همه چیز میگذرد تو نمیگذری» نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی غلامرضا عربی با حضور نقش خوانان کم بینا و نابینا در مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.
نمايشنامه،خواني،تئاتر،نوشته،چرمشير،مشاهير،رستگاري،اجراهاي،زهره

به گزارش خبرگزاری مهر، «همه چیز میگذرد تو نمیگذری» نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی غلامرضا عربی، تازه ترین اثر صحنه ای گروه تئاتر باران به مناسبت روز جهانی عصای سفید در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر نمایشنامه خوانی می شود.
این نمایشنامه توسط ۱۳ بازیگر نابینا و کم بینا نمایشنامه خوانی می شود و به زودی و بعد از کسب مجوزهای لازم اجراهای عموم خود را آغاز خواهد کرد.
نمایشنامه «همه چیز میگذرد تو نمیگذری» روز جمعه ۶ آبان ماه ساعت ۱۶ در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با نقش خوانی مریم دیهیم بخت، ندا سلیمانی، شیما شوری، حمیدرضا کیانی خواه، مسیحا موسوی، علی خدایاری، حمیدرضا فلاحی، زهره شعبانی، زهره میرشفیعیان، سهیلا جعفر آبادی، حانیه رستگاری، هانیه شیخلر و غزل زاهدی و با همکاری مهرپاد زحمتکش (موسیقی)، سارا سعادت نیا و مینا قانع و همراهی علیرضا ناظم بافقی، نازنین پاشا و مهرانگیز رستگاری خوانده می شود.
از اجراهای صحنه ای پیشین این گروه به کارگردانی غلامرضا عربی می توان به «فصل بهار نارنج» نوشته محمود ناظری، «شاباش خوان» و «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرمشیر اشاره کرد.
حضور برای عموم در این نمایشنامه خوانی آزاد است.