سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیروزی شاگردان رحمتی مقابل مس کرمان

مشرق | ورزشی | جمعه، 22 مهر 1401 - 19:20
تیم آلومینیوم اراک در دیداری از هفته نهم لیگ برتر فوتبال از سد تیم مس کرمان گذشت.
اراك،آلومينيوم،رحمتي،مس،كرمان

به گزارش مشرق، هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای تهران، تبریز، اراک و اصفهان به اتمام می‌رسد که در یکی از دیدارهای حساس برای تیم‌های میانه جدول تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ میزبان تیم مس کرمان بود که در پایان شاگردان سید مهدی رحمتی با دو گل نیمه اول خود موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاگردان فرزاد حسین‌خانی بگذرند.
برای آلومینیوم اراک محمود قائد رحمتی و علیرضا نقی‌زاده در دقایق ۱۶ و ۳۰ گلزنی کردند.
آلومینیوم اراک با این برد ۱۲ امتیازی شد و تا رده نهم خود را بالا کشید و مس کرمان هم با ۶ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.
*آلومینیوم اراک ۲ – مس کرمان صفر
گل: محمود قائد رحمتی(۱۶) و علیرضا نقی‌زاده(۳۰) برای آلومینیوم