خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زنگ بیعت با حضرت ولی عصر (عج) در اهواز نواخته شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 16 مهر 1401 - 13:33
اهواز- زنگ بیعت با حضرت ولی عصر (عج) با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اهواز نواخته شد.
خوزستان،پرورش،آموزش،اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز شنبه زنگ بیعت با حضرت ولی عصر (عج) در اهواز نواخته شد.
در این آئین آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، «مسعود حمیدی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، «پورفرجی» رئیس بنیاد مهدویت خوزستان، «جاسم حسینی زاده» سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان و «صادق نیسی گمراوی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز حضور داشتند.