آلومینیوم دومین برد فصلش را مقابل ملوان دشت کرد- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم
تسنیم
|
ورزشی
|
شنبه، 09 مهر 1401 - 20:12
دیدار تیم های آلومینیوم اراک و ملوان با برتری شاگردان رحمتی به پایان رسید تا دومین برد تیم اراکی در فصل بیست ودوم لیگ برتر به ثبت برسد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور که از امروز (شنبه) آغاز شده است، تیمهای آلومینیوم و ملوان بندرانزلی از ساعت 18 در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک گله شاگردان سیدمهدی رحمتی به پایان رسید.
اراکیها با این پیروزی دومین پیروزی فصلشان را کسب کردند و امتیازاتشان را به هشت امتیاز ارتقا دادند.
وحید محمدزاده در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی تک گل آلومینیوم را به ثمر رساند.
داور این بازی عباس راکی بود که این داور به والنتینو یوئل و سیدمهران موسوی از آلومینیوم و سجاد بازگیر و مهدی مومنی از ملوان کارت زرد نشان داد.
انتهای پیام/