خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت مامور نیروی انتظامی جیرفت حین مأموریت

فارس | برگزیده، استان‌ها | سه شنبه، 29 شهریور 1401 - 00:30
فرماندار جیرفت از شهادت ستوان دوم سجاد محمدی‌سلیمانی مامور پاسگاه انتظامی اسفندقه شامگاه یکشنبه خبر داد.<br/><br/>
جيرفت،شهادت،انتظامي،برقراري،شهرستان،امنيت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، احمد بلندنظر اظهار کرد: نیروهای انتظامی پاسگاه بخش اسفندقه جیرفت با هدف کنترل عبور و مرور در محور مواصلاتی بخش اسفندقه و برقراری بهتر امنیت اقدام به راه‌اندازی تور ایست و بازرسی کردند که حین این گشت، ستوان دوم سجاد محمدی‌سلیمانی توسط راننده یک خودرو زیر گرفته می‌شود و به شهادت می‌رسد.
فرماندار جیرفت از تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان صبح امروز با دستور کار این حادثه و برای بررسی بیشتر جزئیات این حادثه خبر داد و افزود: پس از بررسی میدانی صورت گرفته توسط اعضای شورای تامین، شهادت این مامور خدوم انتظامی تایید و رسما اعلام شد.
فرماندار جیرفت با اشاره به رشادت نیروهای انتظامی در برقراری امنیت مردم در جای‌جای کشور تصریح کرد: نیروهای پلیس جیرفت هم با از خودگذشتگی در شرایطی سخت با توجه به گستردگی شهرستان جیرفت در راه برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
بلندنظر با تسلیت شهادت ستوان دوم سجاد محمدی‌سلیمانی به مردم شهرستان دارالولایه جیرفت، شهادت این مامور عزیز و جان‌برکف انتظامی را به خانواده آن عزیز تبربک و تسلیت گفت.
انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ب