خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارتقای 4 عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور به مرتبه استادی و دانشیاری

فارس | دانش و فناوری | چهارشنبه، 23 شهریور 1401 - 13:41
دبیر هیأت ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای دو عضو هیئت علمی به مرتبه استادی و دو عضو هیئت علمی به مرتبه دانشیاری خبر داد .
مرتبه،علمي،هيئت،عضو،دانشگاه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، خدیجه دیده بان ، دبیر هیأت ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای دو عضو هیئت علمی به مرتبه استادی و دو عضو هیئت علمی به مرتبه دانشیاری خبر داد و گفت: در جلسه اخیر هیأت ممیزه، علیرضا دهقانی عضو هیئت علمی مرکز تبریز در رشته فیزیک و عبدالکریم زارع عضو هیئت علمی مرکز بوشهر در رشته شیمی از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی ارتقا یافتند.
همچنین فاتن دیوسر عضو هیئت علمی مرکز رشت در رشته شیمی و لیدا مومنی بروجنی عضو هیئت علمی مرکز شهرکرد در رشته بیوشیمی از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقا یافتند.
وی افزود: در این جلسه۴ عضو علمی دانشگاه پیام نور از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری ارتقا یافتند.
لازم به ذکر است، طبق ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی پرونده های ارتقای مرتبه دو دانشگاه " جامع علمی –کاربردی" و " فنی و حرفه ای" به هیئت ممیزه دانشگاه پیام نور واگذار شده است.
پایان پیام/