خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش مرگ انگلیسی‌ها در اثر بیماری قلبی

فارس | دانش و فناوری | چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 00:06
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد شمار افرادی که اثر بیماری قلبی در انگلیس جان خود را از دست می‌دهند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
افزايش،قلبي،انگليس،توجهي

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد شمار افرادی که اثر بیماری قلبی در انگلیس جان خود را از دست می‌دهند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد شمار افرادی که اثر بیماری قلبی در انگلیس جان خود را از دست می‌دهند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
این بررسی که روی افراد زیر 75 سال تمرکز کرده بیانگر آن است که شمار مرگ و میر میان افراد زیر 75 سال از سال 2014 تا سال 2017 افزایش قابل توجهی داشته است.
آمارها همچنین نشان می‌دهد، طی 50 سال گذشته این اولین بار است که نرخ مرگ و میر در اثر بیماری قلبی میان انگلیسی‌ها افزایش یافته است.
به گفته کارشناسان علمی، افزایش نرخ چاقی و در پی آن ابتلا به فشارخون بالا منجر به ابتلا به بیماری‌های قلبی و مرگ در اثر آن شده است.
سیمون گیلسپی، مدیر اجرایی بنیاد قلب انگلیس می‌گوید: 28 درصد از جمعیت بالغ انگلیس چاق هستند و هیچ ملاحظه‌ای برای رژیم غذایی خود ندارند.
انتهای پیام/