خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای طرح توسعه فیبرنوری در ۸ شهر دیگر کلید خورد

مهر | دانش و فناوری | سه شنبه، 28 تیر 1401 - 09:18
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از ابلاغ تعهد پوشش هشت شهر جدید به اپراتورهای متعهد برای اجرای پروژه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری خبر داد.
ارتباطات،فيبرنوري،مبتني،اجراي،رگولاتوري،اپراتورهاي،قرچك

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صادق عباسی شاهکوه با اشاره به تبادل تفاهم نامه میان رگولاتوری و هشت اپراتور همزمان با روز جهانی ارتباطات، در اردیبهشت سال جاری گفت: این تفاهم‌نامه ها در راستای تقسیم کار اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری در کشور امضاء شده اند و براساس ابلاغیه جدید رگولاتوری مبتنی بر این تفاهم نامه ها، اپراتورهای رایتل در فردیس، شاتل در ساوه، آسیاتک در رامسر، فناپ تلکام در بندر امام خمینی، صبانت در بابل، گسترش ارتباطات مبنا در قرچک، های وب در گرگان و پیشگامان در بندر چارک تعهد دارند برای ایجاد و توسعه فیبرنوری اقدام کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در اولین گام از اجرای این تفاهم‌نامه، پوشش فیبر نوری در شهرهای قزوین، کرمانشاه، رشت، بوشهر، سمنان، قرچک، شهر قدس، ایلام و یزد به اپراتور های متعهد ابلاغ شده بود.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از ابلاغ تعهد پوشش هشت شهر جدید به اپراتورهای متعهد برای اجرای پروژه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری خبر داد.