قطار حادثه دیده طبس-یزد چند مسافر داشت؟
مشرق
|
اجتماعی و حوادث
|
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 - 13:05
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر آخرین خبرها را درباره قطار حادثهدیده مشهد - یزد بیان کرد.
به گزارش مشرق، مهدی ولیپور رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در تشریح آخرین گزارش خود از حادثه رخ داد، گفت: این قطار مجموعا ۴۳۰ مسافر و خدمه داشته که درپی حادثه رخ داده ۶ واگن آسیب دیده که از این تعداد نیز ۳ واگن واژگون شده است که بیشترین خسارات نیز مربوط به همین ۳ واگن واژگون شده است.
وی با بیان اینکه ۱۰ تیم امدادی، ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۳ خودرو نجات و ۲ بالگرد نیز در منطقه حضور دارد، اظهار کرد: امدادرسانی امدادگران در محل وقوع این حادثه همچنان ادامه دارد.