سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود
باشگاه خبرنگاران
|
سیاسی
|
شنبه، 06 تیر 1405 - 23:54
معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی صادر کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان - کاظم غریبآبادی، معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بهویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاحهای غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.
مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری میکنیم.»