رقابت دانش آموزان با یکدیگر در المپیاد سلولهای بنیادی بازخواستی + فیلم
باشگاه خبرنگاران
|
چندرسانهای
|
شنبه، 06 بهمن 1397 - 17:55
سی هزار دانش آموز در چهارمین المپیاد سلولهای بینادی بازخواستی کشور شرکت کردند.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین المپیاد سلولهای بینادی بازخواستی کشور با حضور دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.
این آزمون در بین سی هزار دانش آموز برگزار شد که در نهایت سی دانش آموز به عنوان برترینها انتخاب میشود.
بیشتر بخوانید: ناگفته هایی از دستاوردهای پزشکی که ایران را به یک ابر قدرت تبدیل کرده است + فیلم
انتهای پیام/
برگزاری چهارمین المپیاد سلولهای بنیادی بازخواستی کشور + فیلم