خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سه بیمار کرونایی در استان مرکزی جان باختند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 16 فروردین 1401 - 10:59
اراک - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: سه بیمار کووید ۱۹ طی ۴۸ ساعت گذشته در استان مرکزی جان باختند.
استان،شناسايي،مركزي،كرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد جمالیان افزود: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی، ۵۷ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته در استان مرکزی شناسایی شده است.
وی اظهار داشت: از مجموع بیماران شناسایی شده در استان، ۱۵ مورد در بیمارستان‌ها بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اراک گفت: ۴۲ مورد از بیماران جدید شناسایی شده نیز به صورت سرپایی درمان و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش در منزل قرنطینه باشند.
جمالیان افزود: شمار مبتلایان کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان مرکزی به ۱۲۳ هزار و ۴۵۷ نفر رسیده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۱۸۸ نفر در استان مرکزی بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ جان باخته‌اند.