خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حذف کاغذ از سیستم اداری شهرداری خورموج آغاز شد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 08 فروردین 1401 - 22:18
بوشهر- شهردار خورموج از حذف کاغذ در سیستم اداری خبر داد و گفت: شهرداری بدون کاغذ در شهرستان دشتی راه اندازی می‌شود.
خورموج،كاغذ،اداري،شهرداري،كاشفي

محمد جواد کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای دولت الکترونیک، احترام به طبیعت و تسریع در کار ارباب رجوع، شهرداری خورموج حذف کاغذ را در سیستم اداری خود آغاز کرده است.
وی افزود: بزودی کاغذ به صورت کامل از سیستم اداری این شهرداری حذف خواهد شد.
شهردار خورموج ادامه داد: در حال حاضر مکاتبات داخلی، بین اداری، درخواست‌های شهروندان و فرم‌های نظارت ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان به صورت الکترونیک انجام می‌گردد و طی ماه‌های آینده مصرف کاغذ در شهرداری خورموج به صفر خواهد رسید.
وی بیان کرد: از امسال پروانه‌های ساختمانی مکانیزه و تک برگ می‌شود.
کاشفی اضافه کرد: همشهریان می‌توانند پیشنهادات خود را در جهت عمران و آبادی شهر ارائه بدهند.