سربازان ورودی دیماه ۱۴۰۰ نزاجا باید کارت واکسن داشته باشند
مشرق
|
سیاسی
|
دوشنبه، 22 آذر 1400 - 10:06
رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کادر وظیفه ورودی دیماه ۱۴۰۰ نیروی زمینی ارتش، باید کارت واکسن داشته باشند، از واکسیناسیون کادر وظیفه در ورودی مراکز آموزشی نزاجا خبر داد.
به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد مؤذنی، با اشاره به اقدامات اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، از فعالیت ۲۴ مرکز واکسیناسیون ثابت و خودرویی نزاجا در سطح کشور خبر داد و گفت: این مراکز بهعنوان بازوی کمکی برای کادر درمان کشور، مشغول خدمترسانی به مردم عزیز ایران هستند.
رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه واکسیناسیون نیروهای کادر و وظیفه نزاجا به اتمام رسیده است، تصریح کرد: مشکلی در رابطه با واکسیناسیون نداریم.