سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آدم می‌مونه تو این حجم از بی‌شرمی!

مشرق | سیاسی | یکشنبه، 14 آذر 1400 - 08:30
مذاكره،فضاي

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏بعد خروج امریکا ۶ دور مذاکره کردند اما این شش دور حتی یک دلار هم به نفع ایران نشد، حالا چون این یک‌دور به نتیجه‌ای نرسیده این‌ یکی‌ها مذاکره بلد نیستند.
آدم میمونه تو این حجم از بی‌شرمی.
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.