فیلمهای کوتاه به درستی تبلیغ نمیشوند/ تقابل فیلمسازان با اینفلوئنسرهای اینستاگرامی!
کارگردان فیلم کوتاه «انفجار قلب» گفت: تبلیغ نادرست فیلمهای کوتاه باعث میشود این آثار به درستی دیده نشوند.

در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
سید محمد صادق سیادت کارگردان فیلم کوتاه «انفجار قلب»، در گفتوگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات و چالشهای ساخت فیلم کوتاه گفت: ساخت فیلم کوتاه برای بسیاری از جوانان امروز و فعال در هنر، تقریباً چیزی شبیه به آرزو شده است؛ چون هزینهها به شدت بالا رفته و یا شخص و نهادی برای حمایت از جوانان مستعد وجود ندارد.
اگر هم باشد تعداد داوطلبان آنقدر بالاست که نوبت به همه نمیرسد.
سیادت با اشاره به بحران فیلم سازی کوتاه افزود: فکر میکنم سینمای مستقل و علی الخصوص ساخت فیلم کوتاه تقریباً در کشور ما رو به نابودی است و فضای مجازی تقریباً جایگزین آن شده است.
او در ادامه درباره چالشهای فیلم سازی کوتاه عنوان کرد: چالشی در زمینه فیلم سازی کوتاه وجود دارد و آن این است که اگر فیلم کوتاه بسازید و در فضای مجازی منتشر کنید، اینفلوئنسر هستید و بخشی از هنرمندان با شما زاویه میگیرند و اگر فیلم کوتاه خود را به جشنوارهها بفرستید و صدها جایزه بگیرد، باید آن را برای دیده شدن و جذب مخاطب به وی او دی و تلویزیون برسانید.
این کارگردان فیلم کوتاه در ادامه گفت: بخشی از عدم حمایتها به دلیل تبلیغات نادرست فیلمهای کوتاه است.
کم میبینیم فیلم کوتاهی در فضای مجازی و رسانه تبلیغات و خبر منتشر کند؛ در حالی که هرچه فیلمهای کوتاه بیشتر دیده شود، قطعا سرمایه گذار بیشتری وارد این عرصه خواهد شد و فیلم سازان بیشتری میتوانند ایدههای خود را بیان کنند.
سیادت با بیان مشکلات در زمینه فیلم کوتاه با اشاره به مشکلات خود در این زمینه گفت: فیلم کوتاه انفجار قلب با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم کرد تا ساخته شد؛ حمایت بازیگران و عوامل محترم بسیار در این مسیر سخت تاثیرگذار و پیش برنده کار بود؛ این فیلم یک کار دفاع مقدسی است و درد مادران منتظر شهدای مفقود الاثر را بیان میکند و امیدوارم در راه خود درست قدم برداشته باشیم که بدون شک این بزرگترین موفقیت است.
انتهای پیام/