خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر تهران

ایسنا | اجتماعی و حوادث | جمعه، 30 مهر 1400 - 09:30
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر خبر داد.
آتش،محل،ملكي،نشاني،بيمارستان،خيابان،نشانان،مظفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۵:٣١ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سامانه ١٣۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.
با توجه به اینکه ایستگاه ۴۶ در فاصله چند صد متری این بیمارستان بود در حداقل زمان به محل رسید.
ملکی گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که در قسمت حیاط این بیمارستان هفت طبقه با پوشش سیمان و ورق های آهنی بخشی ایجاد شده بود که به عنوان تاسیسات از آن استفاده می شد.
وی ادامه داد: این محل دچار آتش سوزی شده بود و میزان شعله و حرارت در ابتدا زیاد بود.
خوشبختانه چون داخل حیاط بود مشکلی برای داخل بیمارستان نداشت اما مقداری دود از طریق پنجره ها به بخشی از طبقات نفوذ کرده بود.
ملکی در ادامه گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد ساختمان شدند و بیماران حاضر در ساختمان را خارج کردند.
حدود ٣٠ نفر برای پیشگیری به بخش های امن تر منتقل شدند و پس از ایمن سازی محل مجددا به محل مراجعه کردند.
وی تاکید کرد: این حریق مصدوم نداشت و آتش به سرعت خاموش شد.
تخلیه دود و ایمن سازی نیز انجام شده است.
محل پس از بررسی های کارشناسی تحویل داده خواهد شد.
انتهای پیام