تشکیل مجمع عالی مشورتی راهآهن
مدیرعامل راهآهن در نشست صبح امروز با مدیران عامل ادوار گذشته این شرکت، بر تشکیل مجمع عالی مشورتی راهآهن تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، این نشست در هفته نخست انتصاب مدیرعامل جدید شرکت راه آهن و در راستای همفکری، تبادل نظر و استفاده از تجارب ۴۰ ساله مدیران عامل سابق راهآهن برگزار شد.
لزوم تکیه بر خرد جمعی، استفاده از تجربیات قبل، همفکری و همدلی در همه سطوح صنعت ریلی اعم از شرکت راه آهن و فعالان بخش خصوصی، توجه به موضوعات کلان ریلی، فعال سازی کریدورهای ریلی و اولویت دهی به منافع ملی از موضوعاتی بود که سید میعاد صالحی مدیرعامل راهآهن بر آن تاکید کرد.
در این نشست، میعاد صالحی، مدیرعامل راهآهن بیان کرد: نگاه ما به این جلسه تنها نمادین نیست و بنا داریم با تشکیل مجمع عالی مشورتی و برگزاری مستمر این جلسه از نظرات مدیران عامل سابق در تصمیمات کلان استفاده کنیم.
در این جلسه مدیران عامل سابق راهآهن نیز دیدگاهها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/