سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لیگ برتر بسکتبال زنان آغاز شد/ پیروزی مدافع قهرمانی در اولین دیدار

ایسنا | ورزشی | چهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 20:11
لیگ برتر بسکتبال زنان با برگزاری دیدارهای گروه اول آغاز شد.
گروه،بسكتبال،آغاز،ديدارهاي

لیگ برتر بسکتبال زنان با برگزاری دیدارهای گروه اول آغاز شد.
به گزارش ایسنا، لیگ برتر بسکتبال زنان ایران از چهارشنبه، ۳۱ شهریور آغاز شد و ۶ تیم گروه اول مسابقات مقابل هم قرار گرفتند.
ابتدا تیم‌های بانوان شهرگرگان و سپهرداد تهران مقابل هم قرار گرفتند که با پیروزی ۷۰ بر ۵۴ نماینده گرگان به پایان رسید.
در ادامه شیمیدر قم به مصاف امرتات تهران رفت و با حساب ۹۷ بر ۴۲ پیروز شد.
در آخرین دیدار هم گروه بهمن که مدافع عنوان قهرمانی است ۱۰۰ بر ۳۱ آکادمی ایزی بسکتبال را شکست داد.
این تیم‌ها در دیدارهای دوم گروه اول جمعه، دوم مهر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
مسابقات گروه دوم هم از چهارشنبه ۷ مهر آغاز خواهد شد.
انتهای پیام