خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲۳۰۰ نفر در مهران واکسن کرونا تزریق کردند

مهر | استان‌ها | شنبه، 09 مرداد 1400 - 19:13
ایلام-فرماندارشهرستان مهران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۸۲ نفر در شهرستان مهران واکسن کرونا تزریق کرده اند.
نفر،شهرستان،كرونا،واكسيناسيون،مهران

مجید کاکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا کنون ۲ هزار ۳۸۲ نفر در شهرستان طبق سند ملی واکسیناسیون تا امروز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.
وی گفت: این میزان واکسن تزریق شده یک هزار و ۶۵۶ نفر دوز اول و ۷۲۶ نفر دو دوم دریافت کردند و تاکنون نیز تعداد ۷۵ نفر از عوامل انتخابات، و همچنین ۳۲ نفر از فرهنگیان شهرستان در مقابل کرونا واکسن تزریق کرده‌اند.
وی ادامه داد: جامه هدف از ۶۵ سال به بالا نیز ۸۸۹ نفر واکسینه شده است.
کاکی به مراکز تجمعی واکسیناسیون در شهرستان مهران اشاره کرد گفت: باتوجه به شیوع موج پنجم کرونا و قرمز شدن شهرستان انتظار داریم شهروندان در بحث واکسیناسیون همکاری لازم با مسئولان کادر درمان داشته باشند.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار تست کرونا در شهرستان گرفته شده که از این میزان یک هزار و ۳۳۵ نفر مثبت بوده است.
فرماندار مهران میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان مهران را ۵۰ درصد اعلام کرد و ادامه کرد: مردم اگر چنانچه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، شرایط کرونا بسیار نگران کننده خواهد بود.