خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انبار احتکار سیمان در ماهان لو رفت

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 09 مرداد 1400 - 15:12
رییس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۷۵ تن سیمان احتکار شده از یک انبار به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
احتكار،انبار،سيمان،كشف،پليس،تعزيرات،حكومتي

ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۷۵ تن سیمان احتکار شده از یک انبار به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ "یداله حسن پور" امروز 9 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار مقدار قابل توجهی سیمان در یک انبار مصالح ساختمانی در شهر ماهان را شناسایی و با همراهی بازرسان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به انجام هماهنگی های قضائی در این رابطه، افزود: در عملیاتی منسجم و در بازرسی از این انبار، ۷۵ تن سیمان کشف و یک متهم دستگیر شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سیمان کشف شده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، گفت: ارزش کالای احتکار شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
وی ضمن اشاره به پلمب انبار کشف شده و معرفی محتکر به اداره تعزیرات حکومتی عنوان کرد: پلیس با جدیت با مخلین امنیت اقتصادی مبارزه خواهد کرد.
انتهای پیام