خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محدودیت فعالیت اصناف در گلستان تا سه‌شنبه ادامه دارد

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 09 مرداد 1400 - 15:12
استاندار گلستان گفت: همه محدودیت‌های مشاغل و اصناف گروه ۲، ۳، ۴ که از هفته گذشته اعلام‌ شده بود، تا سه‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت تا در جلسه روز سه‌شنبه، وضعیت استان مجددا بررسی و تصمیمات نهایی اتخاذ شود.
استان،كرونا،استاندار،گلستان،دستگاه،اكسيژن،واكسن،علائم

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: همه محدودیت‌های مشاغل و اصناف گروه ۲، ۳، ۴ که از هفته گذشته اعلام‌ شده بود، تا سه‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت تا در جلسه روز سه‌شنبه، وضعیت استان مجددا بررسی و تصمیمات نهایی اتخاذ شود.
هادی حق‌شناس ظهر امروز شنبه ۹ مرداد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم استان به ۴۲ درصد رسیده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر سه هزار بیمار مبتلا به کرونا در استان وجود دارد که متناسب با ظرفیت استان نیست.
استاندار گلستان با بیان اینکه تک‌تک مردم در ریشه‌کن کردن کرونا نقش مؤثر دارند، تصریح کرد: عادی انگاری مردم، مدیریت این بیماری را بسیار دشوار کرده است.
حق‌شناس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۹ دستگاه ونتیلاتور، ۳۲ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی، دو دستگاه اکسیژن ساز و یک تانک اکسیژن وارد استان شد.
وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن ایمنی صد درصدی ایجاد نمی‌کند، گفت: افرادی که واکسن هم دریافت کردند نیز باید از ماسک استفاده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
در استان ۱۵۰ پرستار دارای علائم کرونا داریم که در استعلاجی به سر می‌برند.
حق‌شناس در ادامه تأکید کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان ممنوع است و نیروی انتظامی موظف است این خودروها را برگشت دهد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، همه مجوزهای تردد صادرشده باطل است و هیچ کارت ترددی قابل پذیرش نیست.
انتهای پیام