خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پروژه احداث همزمان دو ساختمان کلانتری در شهریار فعال است

ایسنا | بازار | شنبه، 09 مرداد 1400 - 15:12
بهروز کاویانی شهردار شهریار در حاشیه بازدید از دو پروژه احداث ساختمان کلانتری در محله جعفریه و ضلع جنوبی چهارراه محمدآباد شهریار گفت: ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، از مهمترین مقوله‌های مدیریت شهری است لذا با توجه به توسعه محدوده شهری و تراکم جمعیتی در شهر شهریار، ضروری است زیرساختهای امنیت نیز افزایش یابد.
شهريار،كلانتري،پروژه،نمود،ساختمان،شهرداري،جعفريه،محمدآباد،فا ...

بهروز کاویانی شهردار شهریار در حاشیه بازدید از دو پروژه احداث ساختمان کلانتری در محله جعفریه و ضلع جنوبی چهارراه محمدآباد شهریار گفت: ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، از مهمترین مقوله‌های مدیریت شهری است لذا با توجه به توسعه محدوده شهری و تراکم جمعیتی در شهر شهریار، ضروری است زیرساختهای امنیت نیز افزایش یابد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شهرداری شهریار، کاویانی در حین بازدید از پروژه‌ی احداث ساختمان کلانتری در محله‌ی جعفریه، بر افزایش رشد فیزیکی پروژه تاکید کرد و خطاب به معاون عمرانی، تصریح نمود: ردیف‌های اعتباری برای ساخت این دو پروژه مهیا است لذا سرعت عملیات عمرانی باید افزایش یابد تا رضایتمندی نسبی شهروندان از بدنه شهرداری بیش از پیش محقق شود.
وی اعتبار فاز اولیه هر پروژه را 37 میلیارد ریال عنوان نمود و در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود؛ تکمیل و تجهیز هر کدام از پروژه‌ها بالغ بر 80 میلیارد ریال هزینه دربر داشته باشد ، که مابقی اعتبار در فاز دوم با مصوبه شورای اسلامی شهر تامین اعتبار خواهد شد.
شهردار شهریار با اشاره به اینکه هر دو پروژه در حال حاضر فعال است، تصریح نمود: ساختمان هر دو پروژه در سه طبقه؛ زیرزمین، همکف و طبقه اول و همچنین ساختمان نگهبانی، در زیربنایی حدود 750 مترمربع، در حال اجراء است.
وی از روند عملیات اجرایی در احداث ساختمان کلانتری محمدآباد ابراز رضایتمندی نمود و اظهار داشت: با تکمیل و تحویل هرچه سریعتر این پروژه‌ها، علاوه بر انجام وظیفه، دعای خیر مردم را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.
شهردار شهریار به جانمایی ساختمانهای کلانتری اشاره نمود و اظهار داشت: کلانتری ناحیه محمدآباد، عباس‌آباد و کرشته، میتواند محله‌های شرق شهر شهریار، روستای رضی‌آباد و محدوده شرقی شهرداری شهریار را پوشش دهد.
و کلانتری ناحیه جعفریه، بطور کلی محله‌های غربی بلوار طالقانی در فاز یک اندیشه و همچنین آ.اس.پ، زمرد و تمامی محدوده غربی شهرداری شهریار را پوشش دهد.
انتهای رپرتاژ آگهی