ایرلند اولین طلای قایقرانی خود را در المپیک به دست آورد
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
پنجشنبه، 07 مرداد 1400 - 07:06
اولین مدال طلای قایقرانی ایرلند در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و دومین مدال این کشور در کل این بازیها امروز به دست آمد.
المپیک ۲۰۲۰؛
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "فینتان مک کارت"ی و "پاول اودونووان" ایرلندی در مسابقات رویینگ دو نفره سبک وزن مردان، اولین مدال طلای المپیک این کشور را در قایقرانی کسب کردند و با زمان ۶:۰۶.۴۳ به کار خود پایان دادند.
آلمان با زمان ۶:۰۷:۲۹ مدال نقره گرفت و ایتالیا با ۶:۱۴:۳۰ برنز را از آن خود کرد.
این اولین مدال طلای ایرلند در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و دومین مدال این کشور در کل این بازیها است.
قبل از بازیهای توکیو ۲۰۲۰، ایرلند ۹ مدال طلای المپیک کسب کرده بود که همه در مسابقات انفرادی دو و میدانی، بوکس و شنا بود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/