خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آبرسانی به مراکز شهری و روستایی گرمی به روال عادی برگشت

مهر | اقتصادی، استان‌ها | سه شنبه، 05 مرداد 1400 - 11:38
اردبیل - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: عملیات بازسازی و ترمیم خط انتقال آب از منطقه جعفرآباد به تصفیه خانه آب شرب گرمی به پایان رسیده و آبرسانی در این منطقه به حالت اول بازگشت.
آب،آبرساني،ترميم،بازسازي،خط،فاضلاب،آسيب،انتقال،زمان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نعمت سلطانی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اتمام عملیات بازسازی و ترمیم خط انتقال آب خام از ایستگاه پمپاژ شماره یک در منطقه جعفر آباد به تصفیه خانه آب شرب شهر گرمی که بر اثر فرسایش و خورندگی آسیب دیده بود، آبرسانی به مراکز شهری و روستایی و مجتمع‌های آبرسانی در محدوده این خط لوله، به روال عادی بازگشت.
وی با بیان اینکه عملیات ترمیم و بازسازی این خط لوله آسیب دیده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد، گفت: آسیب وارده به خط انتقال آب خام، از مجموعه تأسیسات آبرسانی در محدوده دشت مغان بر اثر مرور زمان و فرسایش و خوردگی دچار آسیب شده بود که به همت همکاران ترمیم و بازسازی شد.
این مسئول با اشاره به اینکه باتلاقی شدن مسیر دسترسی به محل حادثه، کار را دشوار کرده بود، گفت: علیرغم محدودیت‌های دسترسی به محل حادثه، به همت اکیپ بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، امور آب و فاضلاب شهرستان گرمی، گروه رفع اتفاقات آب امور آب و فاضلاب اردبیل و اکیپ کنترل خط آبرسانی، کار ترمیم و بازسازی و عادی‌سازی آبرسانی به شهرها و روستاهای تحت پوشش در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.
نعمت سلطانی همچنین با اشاره به اینکه مسئولان آب و فاضلاب در حین اجرای طرح ترمیم و بازسازی، نظارت کاملی بر روند کار داشتند خاطرنشان کرد: مهندسان و تکنسین‌های تعمیر و نگهداری خطوط اصلی انتقال آب موفق شدند پس از ۷ ساعت تلاش بی وقفه در اقدامی کم سابقه و بدون کمترین خسارت نسبت به تعمیر و مرمت آن اقدام کنند.