خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هشت زندانی جرایم غیر عمد خراسان‌جنوبی ایام عید غدیر آزاد می‌شوند

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 04 مرداد 1400 - 12:31
بیرجند-مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت: هشت زندانی جرایم غیرعمد خراسان‌جنوبی با بدهی ۱۵۰ میلیون تومان ایام عید غدیر آزاد می‌شوند.
عمد،غدير،عيد،زنداني،بدهي

غلامرضا حسین‌پور، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام عید سعید غدیر خم هشت زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌جنوبی از زندان آزاد می‌شوند.
مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بدهی این افراد بعد از رضایت از شاکی حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده است، بیان‌کرد: در حال حاضر ۵۵ زندانی غیر عمد نیز با مبلغ بدهی ۱۰ میلیارد تومان در زندانی‌های خراسان‌جنوبی هستند.
حسین‌پور افزود: ایام عید سعید غدیر فرصت مناسبی برای دستگیری از افرادی است که به هر دلیلی دچار مشکل و گرفتاری شده‌اند و چه بهتر که در حد توانمان در راستای آزادی زندانیانی که به صورت غیر عمد مرتکب خطایی شده‌اند، قدم برداریم.
وی یادآور شد: خیرین علاقمند برای کمک در این امر خیر می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۶۳۴۱۹۷۵۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ واریز کنند.