خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بی‌نظمی و تجمع بی‌جهت در صف واکسن کرونا کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 23:12
معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بی‌نظمی و تجمع بی‌جهت در صف واکسن گلایه کرد.
واكسن،رعايت،تزريق،استان،هفته،نوبت،بانشي

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بی‌نظمی و تجمع بی‌جهت در صف واکسن گلایه کرد.
"محمدمهدی بانشی" در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هفته ای که گذشت تعداد ۲۹۴۷ بازدید از اماکن مختلف داشتیم که منجر به پلمب ۳۳ مورد شد که نسبت به دو هفته قبل آن تعداد پلمب‌ها افزایش چشمگیری را نشان می دهد.
وی در ادامه به آماری دیگر اشاره و تصریح کرد: همچنین در هفته گذشته تعداد ۲۲۶ مورد معرفی به دستگاه قضایی داشتیم که تقریباً دو برابر شده چرا که واحدها در برابر پروتکل‌ها مقاومت نشان می دهند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: در بهداشت فردی رعایت ۸۳ درصدی در رعایت ماسک ۸۰درصد و در فاصله گذاری اجتماعی رعایت ۸۱ درصدی در تهویه رعایت ۸۲ درصدی و در مجموع رعایت پروتکل ها در استان در هفته گذشته ۸۲ درصد بوده است.
بانشی تاکید کرد: در خصوص واکسن بیش از ۷۰ هزار دوز واکسن تزریق شده فردا هم یک محموله به استان خواهد رسید که در این هفته سرعت خوبی گرفته است و آماده تزریق روزانه ۵ هزار دوز واکسن در استان هستیم.
وی با بیان اینکه توقع اطلاع‌رسانی برای رعایت نوبت تزریق واکسن در استان را داریم از برخی مردم گلایه کرد و ادامه داد: متاسفانه عده‌ای خودجوش و بدون این که نوبت را رعایت کنند در صف واکسن حضور پیدا می کنند که کار را برای ما مشکل کرده است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: به افراد نوبت داده می‌شود و با چنین تجمعاتی تنها کار ما مختل خواهد شد و به سلامت خودشان آسیب می‌زنند چرا که تزریق واکسن به نوبت بوده و با پیامک باید حضور پیدا کنند.
به گزارش ایسنا، بانشی خاطرنشان کرد: مراکز تزریق را تجهیز کردیم تا آمادگی تزریق ۱۰ هزار واکسن در روز برسد اما تنها چیزی که برای ما مهم بوده رعایت نظم است.
انتهای پیام