خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲۷۲۸ خودرو به دلیل محدودیت‌های تردد در خراسان شمالی جریمه شدند

مهر | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 15:42
بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از عودت هزار و ۵۴۷ دستگاه خودرو از ورودی‌های استان در اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۲۸ خودرو نیز جریمه شدند.
كرونا،ويروس،مبادي،متخلف،مطهري،توماني،سردار

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اجرای طرح محدودیت که در پی شروع موج پنجم کرونا در کل کشور از تاریخ دهم تیرماه به مرحله اجرا گذاشته شد، در خراسان شمالی تعداد متوسط ۷۷ نفر به‌صورت شبانه‌روز در ۲۲ نقطه مشغول کنترل مبادی ورودی باهدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا هستند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: در این بازه زمانی در محورهای استان تعداد کل ترددها ۵۲ هزار خودرو بوده که از این تعداد ۶ هزار و ۱۷۰ فقره از رانندگان تذکر لسانی دریافت کردند.
وی افزود: در این مدت ۲ هزار و ۳۸۷ برگ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و ۳۴۱ قبض جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان خودروهای متخلف صادر شده است.
سردار مطهری زاده با بیان اینکه در این مدت تعداد هزار و ۵۴۷ دستگاه خودروی متخلف عودت داده‌شده است، خاطرنشان کرد: هم‌وطنان عزیز توجه داشته باشند صرف حضور پلیس در مبادی ورودی نمی‌تواند عامل پیشگیری ویروس منحوس کرونا باشد بلکه همراهی و همکاری تمام مردم و نهادها در پایان دادن وضع موجود مؤثر، تا هر چه سریع‌تر زنجیره انتقال این ویروس قطع و ریشه‌کن شود.