خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تحولات اقتصادی استان با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گچساران

مهر | استان‌ها | شنبه، 26 تیر 1400 - 15:42
یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گچساران موجب تحولات خاص اقتصادی در استان خواهد شد.
اقتصادي،آمادگي،سرمايه،منطقه،صميمي

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های آتی باید نشست‌های فنی و کارشناسی با سرمایه گذاران دستگاه‌های اجرایی و یا بخش‌های خصوصی و هلدینگ های بزرگ اقتصادی برگزار شود تا یکی از آنها به عنوان متولی این امر پذیرفته شود.
وی بیان داشت: به محض اینکه سازمان متولی شناسایی و اعلام آمادگی کرد پیگیری لازم برای صدور مجوز ایجاد شود.
صمیمی دوست با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی در سطح استان و خارج از استان و یا خارج از کشور می‌توانند در این منطقه سرمایه گذاری کنند، گفت: در صورت اعلام آمادگی یک سرمایه گذار توانمند آمادگی داریم در همین روزها و هفته‌های پایانی دولت زمینه صدور مجوزها را فراهم کنیم.
وی افزود: همچنین کارخانه آجر دهدشت یکی از طرح‌های مهم و بزرگ صنعتی شهرستان کهگیلویه بوده و این کارخانه برنامه‌هایی برای توسعه، بازسازی و نوسازی خط اول خود در دستور کار دارد.
وی افزود: در سال جاری ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی به مناطق ویژه اقتصادی کشور اضافه شد و یکی از این مناطق، منطقه ویژه اقتصادی گچساران است.