واحد شماره ۲ نیروگاه ری به چرخه تولید بازگشت
باشگاه خبرنگاران
|
اقتصادی
|
شنبه، 26 تیر 1400 - 10:51
واحد شماره ۲ نیروگاه برق ری با ظرفیت ۳۲ مگاوات پس از انجام تعمیرات اساسی به شبکه سراسری برق کشور پیوست.
پیگیری قطعی برق ۲۰۷/
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، واحد شماره ۲ نیروگاه برق ری که طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی در فصل تابستان و پیک مصرف از مدار خارج شده بود، به دلیل نیاز به تعمیرات روتور توربوکمپرسور آن، مدت زمان بیشتری در دست تعمیر قرار گرفت و پس از فعالیت شبانهروزی تعمیراتی در شرایط پیک مصرف، دوباره به مدار تولید بازگشت.
در طول تعمیرات این واحد، فعالیتهای مختلفی از قبیل تعمیرات روتور توربوکمپرسور، بازدید گیربکس، بازدید و تعویض پرههای توربین، بازدید بخش کمپرسور و محفظه احتراق، بازدید داخل اگزوز و عایقکاری مجدد، رفع اشکال و تست بخشهای الکتریکی و ابزار دقیق و غیره انجام شد.
انتهای پیام/