خاطره نماینده مجلس از بابا رجب
به گزارش مشرق، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:
خدا بر درجات شهید رجب محمد زاده بیفزاید.
سال ۹۳ در خبرگزاری فارس از او پرسیدم: بابارجب!
مشکلی، خواسته ای نداری؟
گفت: نه، فقط آرزو دارم آقا را ببینم.
در اولین دیدار نوروزی در مشهد حضرت آقا دعوتش کرد و دیدش و بوسیدش.
و مدتی بعد به شهادت رسید.
چقدر مدیون این قله های صبر و مناعتیم.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.