سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محرومیت 3 ساله سرپرست تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه

تسنیم | ورزشی | چهارشنبه، 16 تیر 1400 - 21:30
سرپرست، مربی و تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه با محرومیت و جریمه نقدی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مواجه شدند.
شكايت،فدراسيون،تيم،بدنسازي،هيئت،كليه،اندام،تعليق

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کمیته انضباطی فدراسیون عصر روز چهارشنبه 16 تیرماه با حضور تمامی اعضا و حسن کرباسی دبیر فدراسیون تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه، آرای این کمیته صادر شد.
به دنبال شکایت داوران فدراسیون از هادی رستمی، سرپرست تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه مبنی بر ضرب و شتم، وی به مدت 3 سال از حضور در کلیه مسابقات محروم شد و حق گرفتن هیچ گونه سمتی را نیز نخواهد داشت.
علاوه بر این با توجه به شکایت سعید کاکولکی از جواد جوادی فر مربی تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه و سایر ورزشکاران این تیم، جوادی‌فر به مدت یک سال از تمامی سمت های رسمی خود در فدراسیون تعلیق و تیم کرمانشاه نیز با 10 میلیون تومان جریمه نقدی مواجه شد.
همچنین از کلیه ورزشکاران این تیم تعهد کتبی گرفته شد.
همچنین به دنبال شکایت خانم صداقت از یک مربی بدنسازی مبنی بر تجویز دارو به فرزند شاکی، این مربی از کلیه سمت های خود در مربیگری تعلیق شد.
محرم عبدی پور سرپرست کمیته انضباطی درباره شکایت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران از مجید امانی تصریح کرد: مجید امانی به دلیل شکایت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران یک سال از حضور در مسابقات محروم شد.
البته این محرومیت تعلیقی است و در صورت تکرار، حکم اجرا خواهد شد.
حق اعتراض برای کلیه نفراتی که با محرومیت و تعلیق مواجه شدند، وجود داشته و آنها می توانند به این رأی اعتراض کنند.
انتهای پیام/