خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سند برش نقشه مهندسی فرهنگی استان شهریور آماده می شود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 19 خرداد 1400 - 19:54
یاسوج- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان باید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ آماده شده باشد.
فرهنگي،اجتماعي،كارگروه،سند،نقشه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی بعدازظهر چهارشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان افزود: تدوین برش استانی این سند، یک ضرورت اساسی برای نوآوری در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی است.
وی با بیان اینکه پس از بررسی استانی این سند، برای نقشه راه فرهنگی و اجتماعی استان برای تصمیم نهایی و تعیین تکلیف به مرکز کشور ارسال می‌شود، اظهار داشت: پرداختن به ارزشهای فرهنگی، پیشگیری و مقابله با ناهنجاری‌ها، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و تصمیم گیری برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از ضرورت‌های داشتن نقشه راهبردی برای تدوین این سند است.
میر محمدی افزود: در کمیته پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان، مباحث و موضوعات این نقشه با محوریت مسائل فرهنگی و معضلات و آسیب‌های اجتماعی به صورت تخصصی در سطوح مختلف شهری، بخشی و روستاها احصاء و در این کارگروه بررسی می‌شود.