خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۴ نفر در حوادث ترافیکی امشب در اصفهان مصدوم شدند

مهر | استان‌ها | شنبه، 15 خرداد 1400 - 23:18
اصفهان – رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۱۴ نفر در حوادث ترافیکی امشب استان اصفهان دچار مصدومیت شدند.
حادثه،اورژانس،اصفهان،كد

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مهم‌ترین حوادث ترافیکی امشب در اصفهان اظهار داشت: حادثه واژگونی پراید ساعت ۲۰ و ۲۳ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
وی با بیان اینکه این حادثه در ورودی شهرضا از سمت اصفهان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: برای این حادثه دو کد اعزامی اورژانس اعزام شده است.
رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه پنج نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند، افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شده است.
وی همچنین به حادثه ویژه تصادف مزدا و پژو ۴۰۵ اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
عابدی با بیان اینکه این حادثه در سمیرم پنج کیلومتری ونک اتفاق افتاده است، تصریح کرد: دو کد اورژانس و یک کد هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است.
وی با اشاره به مصدومیت ۹ نفر در این حادثه ترافیکی اظهار داشت: مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند.