خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسلام برای جزئی‌ترین مسائل بشر تا روابط بین‌الملل برنامه دارد

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 15 خرداد 1400 - 23:18
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام یک دین جهانی است.
اسلام،انقلاب،دشمنان،شمالي،اشاره،اسلامي

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام یک دین جهانی است.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله فیاضی، در مراسم یاد بود قیام ۱۵ خرداد که در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه گناه با ایمان سازگار نیست، بیان کرد: دروغ و تمایل به کفار از جمله گناهانی است که ایمان شخص را زیر سؤال می‌برد.
وی با اشاره به اینکه کسی که سمت کفار برود منافق است، اظهار کرد: نباید کاری را انجام دهیم که دشمنان انقلاب اسلامی را خوشحال می‌کند.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی اسلام را می‌شناسند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پیش از انقلاب نیز به اسلام شناخت پیدا کردند و مطالعاتی دقیق را در این حوزه انجام دادند تا بتوانند راه‌های مبارزه با اسلام را پیدا کنند.
آیت‌الله فیاضی با اشاره به اینکه دانشکده‌های اسلام شناسی در آمریکا و اسرائیل وجود دارد، تصریح کرد: پس از تحقیقات مختلف که انجام شده و مستندات آن موجود است، ثابت شده اسلام یک دین جهانی است و برای جزئی‌ترین مسائل بشر تا روابط بین الملل برنامه دارد.
انتهای پیام