اخراج خانم خبرنگار از اسوشیتدپرس!
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: اسوشیتدپرس یه خانم خبرنگار رو اخراج کرده چون جز اعضای تشکل دانشجویی عدالت برای فلسطین بوده.
انگار برای آمریکا منافع ملی، منافع اسراییل تعریف شده!
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.