خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رشد صددرصدی جا به جایی مسافر در کرمانشاه طی فروردین سال جاری

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 - 15:41
کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رشد صددرصدی جابجایی مسافر در این استان طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
كرمانشاه،مسافران،استان

فریبرز کرمی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار مسافران جاده‌ای جا به جا شده در استان کرمانشاه اظهار کرد: تعداد مسافران جا به جا شده در فرودین ماه سال جاری بیش از ۲۰۸ هزار نفر بوده که این تعداد در مدت مشابه در سال گذشته بیش از یک صد و چهار هزار نفر بوده است.
وی با بیان اینکه جا به جایی مسافران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته صددرصد رشد داشته است، افزود: در این مدت صورت وضعیت‌های صادره رشد یک صد و ۳۱ درصدی داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد صورت وضعیت‌های صادره مربوط به ناوگان اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری در فروردین ماه سال جاری بیش از ۳۰ هزار مورد بوده که این تعداد در مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۱۳ هزار مورد بوده است.
کرمی گفت: هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ راننده در استان کرمانشاه در جا به جایی مسافران جاده‌ای فعال هستند.
وی با اشاره به ناوگان حمل و نقل مسافر افزود: یک صد و ۹۹ دستگاه اتوبوس، ۸۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۹۱۶ دستگاه خودرو سواری در جا به جایی مسافر در استان کرمانشاه فعالیت دارند.