افتتاح ICU و نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان لبافینژاد تهران
ایسنا
|
اجتماعی و حوادث، تصویری
|
دوشنبه، 06 اردیبهشت 1400 - 16:12
یک کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی با ۵۵ تخت و یک مگا آیسییو در بیمارستان لبافینژاد افتتاح شد.در این مراسم قاسم جانبابایی معاون درمان وزیر بهداشت و علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا حضور داشتند. در حال حاضر ۱۲۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.
افتتاح ICU و نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان لبافینژاد تهران
یک کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی با ۵۵ تخت و یک مگا آیسییو در بیمارستان لبافینژاد افتتاح شد.در این مراسم قاسم جانبابایی معاون درمان وزیر بهداشت و علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا حضور داشتند.
در حال حاضر ۱۲۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۵
عکس: محمدرضا بلندی - ایسنا