سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل الشرطه و اخراج مدافع عراقی

تسنیم | ورزشی | دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 01:53
نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الشرطه عراق در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری نماینده کشورمان به اتمام رسید.
دقيقه،استقلال،محمد،علي،شوت،نادري،داور،دروازه،مهدي

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و الشرطه عراق از ساعت 00:45 بامداد دوشنبه در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دوی ورزشگاه ملک عبدالله جده عربستان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل دقیقه 44 محمد نادری به سود استقلال به پایان رسید.
ترکیب الشرطه: احمد باسل، کرار امیر، سؤاد ناطق، علی فائز، فهد یوسف، امجد عطوان، علی فیصل، علا علی، حسام کاظم، سعد عبدالامیر و محمد داوود.
ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.
داور : نیوون روبش گامینی از سریلانکا
دقیقه 8: پاس خوبی به مهدی قایدی در محوطه جریمه رسید که پیش از زدن ضربه، مدافع الشرطه با یک تکل آن توپ را دور کرد.
دقیقه 11: حسام کاظم بازیکن الشرطه در برخورد با فرشید اسماعیلی به دلیل بی‌احتیاطی از داور سریلانکایی کارت قرمز گرفت تا الشرطه نفره به کارش ادامه دهد.
دقیقه 16: ضربه فنی آرش رضاوند را احمد باسل راهی کرنر کرد.
دقیقه 24: شوت از راه دور مسعود ریگی از بالای دروازه الشرطه به بیرون رفت.
دقیقه 26: محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال به دلیل خطایی که انجام داد، از داور کارت زرد گرفت.
دقیقه 27: شوت فائز از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 36: شوت سرکش علا علی بازیکن الشرطه را مظاهری در آغوش گرفت.
دقیقه 44: فرار مهدی قایدی و پاس خوب او به محمد نادری رسید تا این بازیکن قفل دروازه الشرطه را باز کند.
انتهای پیام/