خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شیراز از امشب زیر بار ترافیک می‌رود

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 18:00
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده یاسوج - شیراز از ساعت هشت امشب زیر بار ترافیک می‌رود.
بازگشايي،مواصلاتي،محور،راهداري

محمد نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با اشاره به اینکه سیل‌های اخیر سبب مسدود شدن جاده یاسوج-شیراز شده بود، اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران بعد از یک هفته این محور مواصلاتی بازگشایی شد.
وی افزود: 30 نیروی راهداری با 30 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین عملیات بازگشایی این محور مواصلاتی را انجام دادند که بخشی از عملیات نیز با تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری زیر بارش باران انجام شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه جنس رانش صد در صد خاک بود تنها راه بازگشایی، سنگ‌چینی بود که به همین علت عملیات بازگشایی کمی به طول انجامید.
نصیری‌راد عنوان کرد: مراحل پایانی بازگشایی محور مواصلاتی یاسوج-شیراز در حال انجام بوده و این محور مواصلاتی از ساعت هشت امشب زیر بار ترافیک می‌رود.
انتهای پیام/ح