خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لغو آیین های مذهبی از ۲ هفته قبل از رمضان کاری زیبنده نیست

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 19 فروردین 1400 - 20:59
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران لغو برپایی آیین های مذهبی در ماه رمضان را از دو هفته قبل توسط دولت کاری نادرست دانست و نسبت به آن اعتراض کرد.
محمدي،آيت،الله،اظهار،سرداران،شهيدان،لغو،مذهبي

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره سرداران شهید نوبخت با اشاره به شرایط کرونایی اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان ستاد ملی کرونا از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی رضایت دارند.
وی باانتقاد از برخی تصمیمات که منجر به تبدیل مناطق زرد و آبی به قرمز گفت: همچنین از اینکه دو هفته مانده به ماه رمضان، برپایی مراسم‌های مذهبی را لغو می‌کنند، انتقاد و اعتراض داریم زیرا این کار زیبنده نیست.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید استان مازندران، صداقت را راه نجات بیان کرد و گفت: اگر دروغ را حذف کنیم، جامعه اصلاح و درست می‌شود.
آیت الله محمدی لائینی بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی آزمایی اظهار داشت: همه مسئولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و تک صدایی داشته باشیم.
آیت الله محمدی لائینی با اظهار اینکه راستی و راستگویان را خداوند دوست دارد، ادامه داد: باید در مسیر شهدا حرکت کنیم زیرا این کار انتظار برای شهادت است.
وی با تاکید براینکه در سبک زندگی و معاملات، تربیت فرزندان باید به سیره شهیدان توجه کنیم، خواستار پاسداشت حفظ ارزش‌های والای شهیدان در جامعه شد.