سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازپخش دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» روی آنتن می‌رود

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 11:24
دو قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶» دوباره از شبکه یک سیما پخش می‌شوند.
قسمت،پايتخت،مجموعه،تنابنده

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دو قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶»، در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه سال گذشته پخش شد.
قرار است امشب دوباره این دو قسمت برای مخاطبان بازپخش شود.
این دو قسمت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌روند.
«پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده، مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد.
این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند.
انتهای پیام/